Zoals ik al elders aangegeven heb en had en zeker bij vrienden ook bekend zal zijn heb ik al eerder aangegeven dat met upgraden/verplaatsen/herstellen van het forum
naar een compleet nieuwe berichten verloren zijn gegaan en enkele er nog zijn.
Hier schrik ik erg van! Sterker, ik vind het echt vreselijk, dat dit gebeurd is.
Ik heb geen idee wanneer en waar je dit gemeld hebt, kan het ook nergens terug vinden.
Hadden we dit geweten, dan hadden we niet telkens hoeven blijven vragen .
Het volwassen mitoforum is als sub toegevoegd aan mitochondriele aandoeningen en
overige stofwisselingsziekten volwassenen is een sub van andere stofwisselingsziekten.
Deze kunnen weer gebruikt worden.
Met de tijd zullen informatieve topics uit het verleden als PDF geplaatst worden in een sticky topic.
Dit was jouw laatste berichtgeving hierover, voor zover ik weet.
De auteurs bleven, tot nu, hopen, dat de meer dan 100 berichten waar zij ooit tijd en energie in stopten op enigerlei wijze bij hen terug zouden komen, terwijl die hoop onterecht was, de berichten gingen immers bij het herschikken al verloren.
Waarom niet direct gemeld, dat die berichten er helemaal niet meer zijn???
Verder schrijf je:
Ik zit alleen nog met het probleem dat mijn Acrobat verlopen is en even geen € 415.31 heb voor een nieuwe.
Ik kan me voorstellen, dat je niet zomaar ergens zo'n bedrag vandaan tovert en zeker niet wanneer het voor het forum is, dat nu toch gaat verdwijnen..
Maar nu vraag ik me af , bedoel je met dit antwoord dat je met een herstelde Acrobat
wel de berichten terug zou kunnen krijgen?